درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 16:21   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29969صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیشنبه، 27 خرداد 1396 - 11:59
دکتر سلطانی فر مدیر گروه ارتباطات دانشگاه آزاد واحدعلوم تحقیقات: دوره روابط عمومی‌ مدیحه سرا و سناگو گذشته است
امروز روابط عمومی‌ موفق است که برخواسته از نظر مردم و کارمندان و نهایتاً در تقابل با هم پوشانی کردن این منافع با حوزه های مدیران باشد و مدیران را در مقابل خواست مردم پاسخگو نماید، این جزء اهم وظایف روابط عمومی‌هاست.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- به نظر من در تمام دنیا دورانی که صرفاً روابط عمومیها مدیحه سرا، مدیحه گو و سناگوی سیستم ها و مدیران سازمان ها باشند گذشته است، امروز روابط عمومی خوب، روابط عمومی که بتواند منافع مردم و افکار عمومی را با حوزه سازمانی پیوند زده و برقرار کند و دیگر اینکه روابط عمومیها اگر بخواهند فکر کنند فقط و فقط مدافع حوزه سازمانی خودشان هستند باید بدانند هیچ جایگاهی در حوزههای ساختار امروزی  نخواهند داشت و انگهایی بهشان زده میشود که شامل انگ و تهمت سنتی بودن و بله قربان گو بودن مواجه میشوند و نهایتاً فضای افکار عمومی رااز دست خواهند داد.

 

 امروز روابط عمومی موفق است که برخواسته از نظر مردم و کارمندان و نهایتاً در تقابل با هم پوشانی کردن این منافع با حوزه های مدیران باشد و مدیران را در مقابل خواست مردم پاسخگو نماید، این جزء اهم وظایف روابط عمومیهاست. چرا که در گذشته شاید این امکان وجود نداشت که مردم را بیشتر مورد توجه قرار دهیم. اما امروز دیگر نمیتوان مردم را نادیده گرفت، امروز حتماً حرف اول را در حوزههای روابط عمومی، افکار عمومی میگوید و بعد به پرسنل و مدیران میرسد. در حالی که در گذشته عکس این موضوع بود، اول مدیران بعد پرسنل و بعد مردم قرار داشتند، مدیران در مرحله سوم هستند، چرا که امروز خود مردم رسانه هستند و می توانند خودشان اگر روابط عمومیها بعنوان یک اطلاع رسان حرفها شان را منتقل نکنند. خودشان این کار را انجام دهند.

 

در مورد اینکه تا چه حد روابط عمومی سازمان ها توانستند در ایجاد این رضایتمندی موثر باشد، یعنی هر روابط عمومی که میزان رضایت مردم از آن بالاتر بود در واقع موفق بوده هر با کدام ناراضایتی مردم همراه بوده ناموفق بوده است.

 

در واقع میزان، نظر و قضاوت افکار عمومی است. امروزه فضای شبکه های اجتماعی رابطه مردم. مسئولین را برعکس کرده در گذشته مسئولین میگفتند و مردم پذیرنده بودند و امروز مردم میگویند و مسئولین پذیرنده هستند. این اتفاق یک رخداد مهمی است که اگر مدیران آن را  درک کنند میدانند چه کاری باید انجام دهند، در این فضا مثلاً وزیری با یک بیان یک جمله ناسنجیده جنجالی در کشور به پا می کند که با ده بار عذرخواهی هم نمیتوان آن را جبران کرد این اتفاق را شبکه های اجتماعی رقم می زنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چرا فرهنگ‌سازی منجر به نتایج می‌شود: توصیه‌هایی از کارآفرینان


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد